lørdag den 20. august 2011

Birdie and I :-)

Tænk, at jeg ikke har skrevet på bloggen i så lang tid! Tiden flyver virkelig når man har ferie! I mellemtiden har jeg været i Jylland med min familie, shoppet og selvfølgelig sovet længe:-) Det var været en skøn ferie - Men det er nu dejligt, at komme tilbage til skolen igen...

-Anyways, har jeg netop i da modtaget en skøn lille, pink konvolut fra mærket "Birdie and i". Der er altså den her seje tøs som hedder Ditte som laver sine egne überfede smykker... Hun har en butik på siden http://www.amio.dk og har også sin egen blog på blogspot.
Besøg hendes blog her og tjek hendes multifede smykker ud!: http://www.birdieandi.blogspot.com

Dét der var inde i pakken var et armbånd jeg bestilte lavet af fimoler, og som skal forestille lakriskonfekt:-) MUMS!

Knuz Emze

3 kommentarer:

  1. Hej Emze! Hvor er det bare mega fedt, at se noget fra en som har noget fra mig af. Normalt får jeg jo bare en bestilling og så sender jeg smykket og hører aldrig mere til det.

    Tusind tak for dit søde indlæg. Tak tak tak :-)

    Ditte :D

    SvarSlet
  2. Har forresten linket til dig inde fra min blog af, fordi jeg er så glad for at se, at du kan li armbåndet. Håber at det er i orden.

    SvarSlet
  3. Nææh, hvor fint!:-) Det er bare helt i orden! - Det er supefedt, at du har besøgt min blog!:)

    Emze:D

    SvarSlet