tirsdag den 5. juli 2011

At starte på en frisk

Jeg har lavet designet om, her på bloggen. Jeg har selv tegnet det simple logo på "Paintbrush", ikke at det er noget særligt, men jeg synes det giver bloggen et personligt præg. Jeg syntes også, at jeg trængte til noget forandring. 
Jeg har gang i en del projekter for tiden; Mit værelse skal males, jeg vil komme igang med nogle gode vaner...Hvordan skal jeg få tid til det? 
Klokken er nu 10:28, mens jeg skriver denne sætning, men den er sikkert over 10:35 når jeg endelig får udgivet mit indlæg. Jeg vil nemlig gøre mig umage, med at gøre noget bedre for mig selv og menneskerne omkring mig. Det der med, at "gøre noget bedre for sig selv" er lettere sagt end gjort. Men nu har jeg altså endelig taget mig sammen og meldt mig til Kajak. Jeg var jo tidligere elitesvømmer, og har derfor været vant til, at dyrke rigtig meget sport, og for at ikke få for meget fedt siddende på sidebenene, mente jeg, at det var en god idé med en anden sport. Så hvorfor Kajak? Tjah, der er flere grunde:

1) Jeg har aldrig dyrket en anden sport end svømning, så jeg skulle egentlig bare finde på noget.
2) Man er ude i solen, og bliver sååå brun!
3) Man skal kunne svømme for at ro kajak, og det kan jeg helt sikkert.
4) Jeg har nok lidt bedre balance og stærkere arme end de fleste, efter al den svømmeri.

Så man kan sige, at det er som at starte på en frisk. Det nye "jeg". Nu håber jeg bare det der kajak er sjovt! Skal til det i dag; Det foregår i Nødebo ude ved Esrum Sø. 
Glæder mig til at møde nogle nye mennesker!:-)
 
Er der nogle af jer, som har prøvet eller ror kajak? Hvis i gør, har i så nogle gode tips eller tricks? Hvis i har, vær sød at skrive det i kommentarene.

Knus Emze


Ingen kommentarer:

Send en kommentar