fredag den 1. juli 2011

Velkommen

Hej Allesammen, og hjerteligt velkommen til min blog.


Her vil jeg blogge om alle de ting, som er hyggelige, sjove, skøre osv. Her finder du de ultimative must-haves, som lige gør livet en tand mere levende. Anmeldelser af dit og dat er også noget jeg gør det i, så i er velkommen til at skrive til mig på min gmail: emze.jensen@gmail.com eller bare her på siden, hvis i har noget på hjerte. Oog her kommer mit første indlæg:


Oppe i Norge, der boede tre trolde... Ja, nu er er dømt Norsk unika:-) Jeg er vild med smykker, så selvfølgelig surfede jeg lidt på nettet: http://amio.dk - en fantastisk side, der rummer flere hundrede unikke butikker. Hjemmesiden er dog dansk, men fandt heldigvis en lille skjult skat: Mærket "TASTY" er norsk, og laver smykker som forestiller mad! - Ja, du hørte rigtigt... Hvidt blankt porcelæn er nænsomt blevet forvandlet til små kopper og tallerkner, og så er der et utal af forskellige smykker - øreringe, halskæder, ringe... En salatring foreksempel! Man begynder næsten at grine, når man ser et fad vafler placeret nede i smykkekassen. 
Priserne er en anelse høje, men hvis man som jeg, også sætter pris på unikke smykker, er det alle pengene værd;-)  En lille forsmag:






Knus 
Emze

Ingen kommentarer:

Send en kommentar