lørdag den 2. juli 2011

Mine 6 første nødvendige sommerkøb

Kender i det med, bare at have en trang til at købe nyt? Det gør jeg... Prøver at overbevise mig selv om, at man jo ikke bare kan rende rundt i en langærmet i sommerens varme, man bliver jo nødt til at invistere i noget sommerkluns!?
Så jeg satte mig bestemt ned på min flade, tog papir og kuglepen frem,og begyndte at skrive...
Listen omhandler de første nødvendige sommerkøb(Har også sat nogle billeder ind til sidst):


1) Shorts, det er simpelthen ikke sommer uden!
2) Enkelte, almindelige toppe.
3) Korte, oversize t-shirts (som man eventuelt kan have inden under en top) 
4) Flip-Flops:-) 
5) Bikini (helst i mærket "WARP")
6) Solbriller (...Ray ban?)


Bikinitop fra Warp

Shorts fra Nümph

Oversize T-shirt fra Stine Goya




Wayfarer solbriller fra RayBan

2 kommentarer:

  1. Kender det så godt (-: Har bare ingen penge såå /-:

    SvarSlet
  2. (-: Ditto,- Men nu har jeg lige holdt en stor fest, og fik 12.000kr;D SHOPPING<3

    Tusinde tak fordi du læser min blog - det betyder meget:-)

    SvarSlet