lørdag den 2. juli 2011

Hvad synes i om "Oh Land"?

Oh Land (a.k.a Nanna Øland) er en dansk sanger, som især har hittet med sangen "Sun Of A Gun"( Se Sun Of A Gun live her! ) 
Personligt, synes jeg at Oh Land er et frisk pust, væk fra alt den autotuned popmusik. Nanna er meget talentfuld, har en fantastisk vokal, men noglegange synes jeg også, at hun bliver lidt for underlig. Jeg synes godt om få af hendes sange, som bla. "Rainbow", "Sun Of A Gun" og "White Nights", men... Bob-Bob!


Hvad synes i, dejlige mennesker? - Er hun for weird, eller er det bare en del af hendes image? Hvad synes i om sangene?
Jeg vi super godt høre jeres mening:-) Så skriv en kommentar til dette indlæg med jeres ærlige mening, eller send den til min gmail: emze.jensen@gmail.com 


Knus Emze

Ingen kommentarer:

Send en kommentar