søndag den 3. juli 2011

Hot Vejr- Hot Hår

Kan i huske det indlæg jeg lavede, om mine 6 første sommerkøb? Den må vi vidst lige lave om til 7!:-)
Har nemlig fundet ud af, at solen ikke kun kan skade din hud, men også dit hår.


Vil i høre historien? Okay, her kommer den...
Jeg var til frisøren, mit hår skulle studses lidt... Jeg fik det vasket, tørret og til sidst krøllet. Men lige med et snuptag kom frisøren lige til at brænde mig på øret med krøllejernet...Det gjorde nas!:-( ØV!


Men heldigvis blev firsøren SÅ ked af det, at hun forærede mig en gratis Redken "Color Extend Sun Sparkling Shield":-) Kachiing...
Hun fortalte mig om, at solen også kan skade håret, ved at gøre det svagere, tørrere og lysere. Sun Protectoren skulle meget gerne beskytte mod de ting, eller i hvertfald hæmme effekterne. Man sprayer det bare på om morgenen, og HOPLA! Ready to go.
Selvom du har Sun Protectoren på, er det en god idé stadig at bruge lidt hårkur en gang imellem:-) Solen har nok stadig en lidt udtørrende effekt på håret. Du kan læse mere om solbeskyttelse til håret her!

Knus Emze   











Ingen kommentarer:

Send en kommentar