tirsdag den 5. juli 2011

"This is who i am"

...Er et mærke som arme jeg først har opdaget nu! Hvis man ligesom jeg godt vil skille sig ud af mængden, er "This is who i am" et godt tøjvalg. Har allerede købt samtlige bluser og et par bukser på tilbud i Ringsted, hvor alle butikkerne havde mega rabatter. (I skulle tage et kig forbi; Kun en halv times kørsel fra København) 


De bukser jeg købte var nedsat fra over 1000 kr til små 200 kr! Det var det største jeg sparede, men kan altså ikke huske hvad bluserne præcist kostede... Hvis man ikke gider, at tage til Ringsted, kan man sagtens købe "This is who i am" tøj andre steder. Jeg har fx. set de samme bukser som jeg købte, i Bahne, som også har en tøjafdeling. Og dét med, at købe tøj andrer steder, end man ellers liiiige ville er en rigtig god idé:-) Jeg har allerede fortalt om Vintage i genbrugsbutikker, og nu nævner jeg også Bahne. I Bahnes tøjafdeling sælger de også tøj af mærket Nümph, og det er altså et levende bevis på, at kvalitetstøj også findes selv på de mærkeligste steder!


Knus Emze


Skull Pants fra "This is who i am",  499kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar